Siapa Dieya?

My photo
siti nadia bt mohd nasir..boleh panggil nad,yaya,nadia,sayang pon boleh..a good girl with a lots of bad habits.. ('.^)

Wednesday, January 26, 2011

what is happening :'(

aihhhhh....
setiap hari pon mgeluh...
dari semalam aku xtenang je..
menci nye pasaan ni!!..
ok..aku da amik paper FA4 td!..
shit!shit!shit!..
benci....napela aku ase aku bodo sgt nih..
what is happening to u dieya..
plz wake up!..
dun let anything controlling u..
jgn ikut pasaan!..

dieyaa.....!
study okey!!...
lupakan pasaan kot yg cam bangang tu!...
oh goshh!!.
mane semangat aku mhilang..
im wondering what is happening to me..
plzzz....
i wanna b cheerful n energetic woman..
bkn lemah n xbsemangat mcm ni...!

trasa nk nangis sgt..
nk jerit skuat hati...
tp tkejut org mlimau ni nanti.. :)
tp aku mmg stresss!...
camne nk hlgkan pasaan ni..
aku murung..
ape sebab kemurungan aku nih?

bole x nk nangis then lupakn smuanya?
how glad i am if that so easy..
im not that tough..
but im trying to become 1..
aihhh...i can do it!..
dieya...
i ll create a new DIEYA later :)
smile...!
smile...!
smile...!

i wanna feel dis way
p/s : i should let everything go... :)

No comments:

Post a Comment