Siapa Dieya?

My photo
siti nadia bt mohd nasir..boleh panggil nad,yaya,nadia,sayang pon boleh..a good girl with a lots of bad habits.. ('.^)

Sunday, January 30, 2011

oh tidak ! tag ?do i have to????..

i have no idea what is this..
i juz asked dyba bout this..
n she's helping..by doing this..
ask me to read her blog..
means sy da tertag kerana mjdi pembaca TAG ini.. :)
ape2pon..thx ye dyba !
ok...lets start it..

TAG NO. 1

Anda suka berblogging?Kenapa?

emmm..boleh la..when nOthing else to do :)

Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda?Yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati?Dan siapakah orang itu?

of kos i do need 1.smua org pon kn?..i have nO one yet but if i have a choice..i wanna b with AZRI BIN HAMDAN..but the old 1..

Taken or single?Mana lagi bagus?

Taken for sure..2 better than 1..hehe

Pernah tak cinta anda tak dibalas?

couple of time..1 of them diether ocampo..frust beb die kawin !

Ciri-ciri idaman gf/bf anda?Nyatakan 5 :

1 In love with me
2 Gentleman
3 Can b tOlerate with
4 Respect me n my familia
5 ermm...las skali..nk yg tinggi bole?

Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?

24years old :)

Nak berapa anak?

glurppp..!nk 3 je law bole tp xtolak if de rezeki lbih :)

TAG NO 2

Bekas kekasih saya ialah :

laki paling xguna di muka bumi ni mybe? hehe

Saya sedang mendengar :

Lagu bunga raya n adik ngah cite gebang..

Mungkin saya patut :

lupakan dia n tenangkan hati :)

Saya suka :

  • pink !
  • shopping !
  • berada dgn die..miss the moments :)
  • Gesel n gosok muke bile ngantok..hehe
Sahabat-sahabat terbaik saya :

Mereka yg sentiasa wat sy tersenyum..no need to mention..sbb sy yakin mereka taw sape mereka.. :)

Saya tak paham :

Bila study xmasuk..mcm mana nk paham kn?hehe..

Saya kehilangan :

Semangat !

Ramai yang berkata :

Saya bertuah ada mama yg best n spOrting :p

Makna nama saya :

SITI gelaran bg wanita n NADIA awal mula sesuatu dan pembawa kesetiaan

Cinta adalah :

perasaan yg ikhlas :)

Di suatu tempat,seseorang :

Sedang bermain pool dgn kazen2 dia..

Ayat selamanya bermaksud :

Till eternity.. :)

Telefon bimbit saya :

Nokia 5800 Express Music Navigator

Bila saya jaga dari tidur :

mengeliat n cari telepon :)

Saya paling meluat apabila :

  • terpaksa wat something yg xsuke nk wat
  • saka tunjukkan rupa
  • org wat sy cam xtahu ape2..
  • orang xpaham bhsa

Pesta/parti adalah :

i have no idea..tmpt tuk bsuka ria :)

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui :

ank anjing yg mcm teddy bear tu..comel sgt!

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya adalah :

Becoming an adult! i've learned many things..

Harini saya :

jalan2 ngn kazen2 n bkumpul ramai2 kat umah sy..

Malam ini :

Saya sedang msg dgn AWAK sy...

Esok pula saya akan :

Pastikan sy dlm keadaan moOd yg baik.. :)

Saya betul-betul inginkan :

kehidupan yg lebih baik disamping org2 yg sy syg dan diredhai allah :)

Ketika saya melihat wajah saya di cermin pagi ini :

erghhh!bintik merah!muke kusam..

Pusat membeli belah atau arked permainan :

depends on mOod..

Makanan Barat atau Jepun :

both can..tengok tekak laa...

Bilik terang atau gelap :

Terang bile ngah takut n gelap bile ase bole tdo ngn tenang :)

Makanan segera adalah :

Tidak elOk..tp sedap kn.kn?

Ayat terakhir anda katakan pada seseorang :

"gile ar da kul 3 ke..xtrasa pon.." hehe

Siapa yang anda nak tag :

of kos la follower sy..wajib !

No comments:

Post a Comment