Siapa Dieya?

My photo
siti nadia bt mohd nasir..boleh panggil nad,yaya,nadia,sayang pon boleh..a good girl with a lots of bad habits.. ('.^)

Sunday, May 22, 2011

Terasa...

Terasa mcm baru smlm cmua tu jd..
terasa spt smlm bru die pergi tinggalkan kami..
terasa rindu teramat2 sgt dgn arwah..
terasa kehilangan makin mendalam..
ya allah..
nape la cepat sngt aku rasa smua ni..
aku redha..
tp aku trsa seaakan2 diri aku msih mmerlukan AYAH...

aku rindu nk dgr die pgl MANJA AYAH..AKAK..ANAK AYAH..
rindu nk cium die..
nk peluk die...
rindu nk sakat2 die..
rindu nk fighting2 ngn die...
ayah..rindunya~!..

aku cuba x buat spt biasa..
tp smlm..trasa sgt kehilangan kasih seorg ayah tu..
saat enda peluk ika n mira..
mcm ayah selalu tunggu aku balik..
sambut aku n tnggu pluk cium aku...
AYAH..rindu nye smua tuh..
saat aku tgk cmua tu...
ati aku tuhan je taw cmne..
air mta terthan2 je..
ape yg mmpu aku kta..
"untung la org ade ayah".. :(
hehe..cdey kan..btul!..untung sgt2 org ade ayah taw..

ermmm...mungkin dsbbakan aku trasa sgt rindu ayah...
aku mimpi arwah semalam..
tp aku xpat nk story2 skunk..
tnggu nex post aku :)
aku kne rush..mama da bsing!..
got to go guys..
have a nice day ahead..muahhhhh~~!!
*hug*

3 comments:

  1. mizz ayah juga..yg pergi tp pergi
    yg masih ada ni kita hargai...

    ReplyDelete
  2. be a gud girl oke. u'll be fine.

    ReplyDelete
  3. kak nurul : yup...btul tu kak :) just missingg him...
    kak shima : thanks kak shima :) makaseh follow *hug*

    ReplyDelete